Gerd Chrzanowski, šéf německého obchodního koncernu Schwarz-Gruppe, je buď předvídavý génius, anebo ho posedla gigantománie, na kterou může doplatit. Jedině tak lze vysvětlit, proč se 51letý manažer, mající pod palcem diskontní prodejny Lidl a řetězec hypermarketů Kaufland, pustil do rozsáhlé přestavby obřího rodinného podniku a začal z něj vytvářet spletitý konglomerát.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.

Chcete dostávat investiční texty do e-mailové schránky?

Přihlaste se pravidelnému odebírání investičního newsletteru Peníze HN, kde naleznete naše původní analýzy, tipy na dobré čtení nebo glosy analytiků.

newsletter Peníze