Atmosféra v českých potravinových řetězcích je dnes dost odlišná než ještě třeba před dvěma lety. Tehdy se jim Češi v obavě před nákazou covidem-19 raději vyhýbali. Když už ale vyrazili mezi regály, naplnili nákupní vozíky nejrůznějšími produkty až po okraj. Ta doba je pryč.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.