Uber jako veřejně obchodovaná společnost nesděluje údaje za jednotlivé země, kde působí. Je proto těžké rozklíčovat, jak se americké přepravní platformě v Česku daří. Štěpán Šindelář, šéf české pobočky, tvrdí, že dobře – rekordní na počet přepravených cestujících byl rok 2019, ale loňské výsledky se tomu blížily. „Stále je znát úbytek turistů, na druhou stranu nám roste česká klientela,“ říká Šindelář s tím, že letos očekává silnou druhou polovinu roku a útok na rekordní čísla.

Zbývá vám ještě 95 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.