Nenápadný okachlíkovaný činžák v centru Prahy se na první pohled neliší od svých „sousedů“. Čtyři patra, jednoduché prosklené dveře, u nich běžné domovní zvonky. Jenže kdyby tu měla mít štítek každá firma, která v domě sídlí, měřil by panel se zvonky několik set metrů. Zapsaných jsou jich tu totiž tisíce. Rybná 24. Nejpopulárnější virtuální adresa v Česku.

Mít sídlo jinde než v místě, kde firma opravdu působí, je mezi podnikateli stále rozšířenější. A takzvaná virtuální sídla aktuálně využívá skoro 90 tisíc společností.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.