Nejcennější symbol ve světě sociálních sítí už není, co býval. Řeč není o ikonickém modrém logu ptáčka, které Elon Musk nahradil ilegálně vztyčeným svítícím písmenem X na hlavní budově firmy v San Franciscu. Jde o modrou „fajfku“ Twitteru. Zásadně se proměnilo vnímání tohoto znaku, který potvrzoval pravost, hodnověrnost a snad i důležitost vybraných účtů na nejmenší z velkých sociálních sítí.

Znak vyhrazený dříve představitelům státní moci, umělcům, firmám a novinářům je už od listopadu bonusem k předplatnému. Novinkou ale je, že symbol, který dříve působil hrdě, nyní platící uživatelé chtějí schovávat. Twitter tento týden nabídl novou funkci, která viditelné označení placeného účtu skryje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.