Prodejem vydavatelství Mafra se pomalu uzavírá desetileté působení Andreje Babiše v tradičním mediálním sektoru. Když firmu získal, patřil mezi její nejcennější aktiva nejčtenější seriózní deník, který otevíral velké investigativní kauzy. Každý den si ho kupovalo na dvě stě tisíc lidí. Teď je to méně než polovina.

Internet a sociální sítě zabíjejí klasické papírové noviny všude na světě, ale Babiš tomuto podnikání dal jednu ránu navíc. Koncentroval nevídanou politickou, mediální a ekonomickou moc. Renomé vyhlášených novin kvůli tomu utrpělo – víc se řešilo, jestli píšou ve prospěch svého majitele, než to, co píšou.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se