Prodej potravin kvůli rostoucím nákupním cenám, energiím a dalším vstupům na jedné straně a stále menší ochotě zákazníků akceptovat další zdražování na straně druhé není v lehké situaci. Co platí pro maloobchod jako celek, platilo vždy ještě více pro trh tradičních prodejen, tedy menších krámků v regionech, které z mapy v posledních letech kvapně mizely. Původně táborský obchodník Flosman je oproti tomu v ráži. Otevírá a přebírá desítky obchodů a má ambice dál růst. Záda mu kryje vlastník, maďarský investiční fond Oriens, který společnost koupil před dvěma lety od zakladatelů, rodiny Flosmanů. „Trend je lokální, rychlý, příjemný nákup s nějakým osobním elementem, obsluhou,“ věří nový šéf společnosti Petr Juliš.
Co se dočtete dál
- Jak probíhalo převzetí prodejen Pramen a Enapo?
- Čím chce Flosman konkurovat vietnamským večerkám?
- Kolik členů původní rodiny Flosmanů ještě ve společnosti pracuje?
- Jak tržby prodejny ovlivňují lokální máslové trubičky?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.