Prodej potravin kvůli rostoucím nákupním cenám, energiím a dalším vstupům na jedné straně a stále menší ochotě zákazníků akceptovat další zdražování na straně druhé není v lehké situaci. Co platí pro maloobchod jako celek, platilo vždy ještě více pro trh tradičních prodejen, tedy menších krámků v regionech, které z mapy v posledních letech kvapně mizely. Původně táborský obchodník Flosman je oproti tomu v ráži. Otevírá a přebírá desítky obchodů a má ambice dál růst. Záda mu kryje vlastník, maďarský investiční fond Oriens, který společnost koupil před dvěma lety od zakladatelů, rodiny Flosmanů. „Trend je lokální, rychlý, příjemný nákup s nějakým osobním elementem, obsluhou,“ věří nový šéf společnosti Petr Juliš.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak probíhalo převzetí prodejen Pramen a Enapo?
  • Čím chce Flosman konkurovat vietnamským večerkám?
  • Kolik členů původní rodiny Flosmanů ještě ve společnosti pracuje?
  • Jak tržby prodejny ovlivňují lokální máslové trubičky?
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.