Provozovatel Facebooku, Instagramu a WhatsAppu v pondělí oznámil své řešení právních problémů spojených s ochranou soukromí uživatelů na internetu. Ti buď zaplatí 10 či 13 eur měsíčně podle toho, kde si předplatné pořídí, nebo si budou muset nechat zobrazovat reklamy, jež k zacílení využívají informace o jejich aktivitě.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kterých zemí se placený přístup týká.
  • Proč Meta ke zpoplatnění přistoupila.
  • Jak se daří jiným sociálním sítím přesvědčit uživatele, aby zvolili placenou verzi.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.