Představování loňských prodejních výsledků Škody Auto bylo pro Martina Jahna příjemnou záležitostí. Aby ne, když automobilka, ve které je v představenstvu zodpovědný za prodej a marketing, meziročně zvýšila odbyt o 18,5 procenta na 866 tisíc vozů. „Dostali jsme se na sedmou pozici v prodejích v Evropě, s historickým vysokým tržním podílem 5,3 procenta. Jsme jedničkou v Česku a na Slovensku, dvojka v Rakousku a Polsku, ve Švýcarsku jsme byli třetí. Jsou to náročné trhy, a přesto se nám tam velmi dařilo,“ popisuje na úvod rozhovoru Jahn.
Mladoboleslavskou automobilku, která je součástí německého koncernu Volkswagen, letos čekají velké změny a výzvy. Představí nové městské elektroauto, zavádí agenturní model prodeje elektroaut na zahraničních trzích, navíc musí spolu s dalšími evropskými automobilkami čím dál více čelit čínské konkurenci.
Co se dočtete dál
- Co říká Jahn o agenturním modelu prodeje?
- Jaké jsou plány Škody pro rok 2024?
- Jak se liší Škoda a Volkswagen?
- Co si myslí o čínské konkurenci?
- Co bude s gigafactory?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.