Představování loňských prodejních výsledků Škody Auto bylo pro Martina Jahna příjemnou záležitostí. Aby ne, když automobilka, ve které je v představenstvu zodpovědný za prodej a marketing, meziročně zvýšila odbyt o 18,5 procenta na 866 tisíc vozů. „Dostali jsme se na sedmou pozici v prodejích v Evropě, s historickým vysokým tržním podílem 5,3 procenta. Jsme jedničkou v Česku a na Slovensku, dvojka v Rakousku a Polsku, ve Švýcarsku jsme byli třetí. Jsou to náročné trhy, a přesto se nám tam velmi dařilo,“ popisuje na úvod rozhovoru Jahn.

Mladoboleslavskou automobilku, která je součástí německého koncernu Volkswagen, letos čekají velké změny a výzvy. Představí nové městské elektroauto, zavádí agenturní model prodeje elektroaut na zahraničních trzích, navíc musí spolu s dalšími evropskými automobilkami čím dál více čelit čínské konkurenci.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Co říká Jahn o agenturním modelu prodeje?
  • Jaké jsou plány Škody pro rok 2024?
  • Jak se liší Škoda a Volkswagen?
  • Co si myslí o čínské konkurenci?
  • Co bude s gigafactory?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.