Novátorský počin společnosti Wood & Company, která uskutečnila první středoevropskou emisi takzvaného SPAC, moc radosti zatím klientům nepřináší. Prostřednictvím tohoto investičního vehiklu se na pražskou burzu dostala firma Footshop. S jejími akciemi se začalo obchodovat začátkem loňského srpna. Od té doby akcie podniku spadly o zhruba třicet procent.
A to není ještě to nejhorší. S akciemi internetového obchodu s teniskami Footshop se totiž prakticky neobchoduje. „Objemy obchodů dané emise patří k nejnižším v rámci trhu Standard,“ říká mluvčí burzy Jiří Kovařík.
Co se dočtete dál
- Kolik dní se s akciemi Footshopu v minulém roce vůbec neobchodovalo?
- Jak se akciím společnosti daří ve srovnání s pražskou burzou?
- Kdo jsou vítězové vstupu Footshop na burzu?
- Proč se společnosti nedaří?
- Trvá zájem investorů o SPAC v cizině?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.