Novátorský počin společnosti Wood & Company, která uskutečnila první středoevropskou emisi takzvaného SPAC, moc radosti zatím klientům nepřináší. Prostřednictvím tohoto investičního vehiklu se na pražskou burzu dostala firma Footshop. S jejími akciemi se začalo obchodovat začátkem loňského srpna. Od té doby akcie podniku spadly o zhruba třicet procent.

A to není ještě to nejhorší. S akciemi internetového obchodu s teniskami Footshop se totiž prakticky neobchoduje. „Objemy obchodů dané emise patří k nejnižším v rámci trhu Standard,“ říká mluvčí burzy Jiří Kovařík.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kolik dní se s akciemi Footshopu v minulém roce vůbec neobchodovalo?
  • Jak se akciím společnosti daří ve srovnání s pražskou burzou?
  • Kdo jsou vítězové vstupu Footshop na burzu?
  • Proč se společnosti nedaří?
  • Trvá zájem investorů o SPAC v cizině?
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se