Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím vyzrát?
„Jsou zasypáni obrovským množstvím obsahu a je těžší a těžší si je získat. Marketéři tak musí být kreativnější, inovativnější a mít jasnější strategii. Už dávno nestačí jen tvořit příspěvky, jak nás napadnou,“ popisuje situaci na trhu autorka knihy Jak na sítě Eliška Vyhnánková. Přehlcený trh a složitější podmínky podle ní nejsou aktuálním boomem, ale dlouhodobým trendem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.