Síť nočních vlaků se v režii státních dopravců na začátku 21. století skoro rozpadla, z desítek expresů křižujících střední Evropu jich zbylo jen pár. Teď se ale naopak začala rozrůstat, jen trochu jinak a v soukromých rukách. Dopravci, kteří na konci března rozšířili spojení do Prahy, si po prvních dvou týdnech obsazenost spojů pochvalují. 

Hned dvě linky do Prahy se rozjely na konci března. Nizozemská společnost European Sleeper jezdí do Bruselu a Amsterodamu, RegioJet zase do ukrajinského Čopu.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Nové vlaky sázejí na ojeté vagony. Jak staré vlastně jsou?
  • Proč teď občas cestující RegioJetu zůstanou na dlouhé hodiny stát v Košicích?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.