Spotřebitelům v Česku se vrací chuť utrácet, která byla v minulých dvou letech na bodu mrazu. Větší chuť nakupovat potvrzují čísla statistiků – už počtvrté v řadě vzrostla spotřebitelská nálada. Zároveň pomohly slevy spojené s Dny Marianne, které útraty Čechů ještě nakoply.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč se Čechům zvyšuje spotřebitelská nálada.
  • Jak pomohly Dny Marianne obchodům a e-shopům, které se do akce nezapojily.
  • Co přilákalo Čechy během akce do obchodů.
  • Jak nákupní akce ovlivnila počty a objemy platebních transakcí.
  • Byla spotřeba českých zákazníků srovnatelná s Vánoci?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.