Jestli příští rok ve sněmovních volbách obhájí dnešní vládní strany své minulé vítězství nad Babišem a Okamurou, nebude to kvůli dobré práci vlády. Bude to zoufalé a upachtěné vítězství strachu před nástupem populistických obchodníků s voličskou frustrací. Pokud vůbec nějaké vítězství bude. Protože strany vládní pětikoalice kupodivu dělají i ve své zoufalé situaci všechno pro to, aby nebylo.

Před posledními sněmovními volbami tvrdili její lídři: „Nejsme jako Babiš.“ „Éra politického marketingu Andreje Babiše, současné stadium české politiky, v něčem připomíná smutnou minulost. Velkolepé plány mají překrýt bídnou skutečnost, mizérie výkonu se prohlašuje za úspěch... (...) Tak sorry, tuto hru já nehraji,“ napsal v únoru 2019 dnešní premiér a předseda ODS Petr Fiala. Jenže sorry, přesně tu hru dnes hraje.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Čemu Piráti raději věnují energii, místo aby nám vysvětlili, jak jdou práce na digitalizaci státní správy?
  • Jak se jmenuje koník, kterého loni pokřtil premiér Petr Fiala?
  • A mohou demokratickým politikům pomoci „marketingová moudra“?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.