Byznysový příběh Michaela Friedricha v sobě nese celou historii fastfoodového řetězce McDonald‘s v Česku. Když se v zemi před dvaatřiceti lety otevírala vůbec první restaurace ve Vodičkově ulici v Praze, čekal tehdy dvaadvacetiletý student VŠE jako tisíce dalších Čechů ve stovky metrů dlouhé frontě na „číze“. Dnes je jedním z největších franšízantů firmy v Česku. Provozuje jedenáct restaurací, v nichž se jen loni prodalo 1,8 milionu cheeseburgerů.

A jak sám říká, v žilách mu už místo krve koluje kečup. V rozhovoru s HN popisuje, jaké podnikání ve spolupráci s americkým fastfoodovým králem je, proč nepodniká na vlastní pěst, kolik z toho má a kde by mohl řetězec otevřít další pobočku.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak výhodné je podnikání s McDonald’s.
  • Jak se dívá na konkurenci.
  • Byznysový příběh řetězce.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.