Byznysový příběh Michaela Friedricha v sobě nese celou historii fastfoodového řetězce McDonald‘s v Česku. Když se v zemi před dvaatřiceti lety otevírala vůbec první restaurace ve Vodičkově ulici v Praze, čekal tehdy dvaadvacetiletý student VŠE jako tisíce dalších Čechů ve stovky metrů dlouhé frontě na „číze“. Dnes je jedním z největších franšízantů firmy v Česku. Provozuje jedenáct restaurací, v nichž se jen loni prodalo 1,8 milionu cheeseburgerů.
A jak sám říká, v žilách mu už místo krve koluje kečup. V rozhovoru s HN popisuje, jaké podnikání ve spolupráci s americkým fastfoodovým králem je, proč nepodniká na vlastní pěst, kolik z toho má a kde by mohl řetězec otevřít další pobočku.
Co se dočtete dál
- Jak výhodné je podnikání s McDonald’s.
- Jak se dívá na konkurenci.
- Byznysový příběh řetězce.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.