Generativní umělá inteligence funguje v základu na jednoduchém principu. Vezme obrovské množství dat, statisticky je zpracuje a následně podle zadání uživatele vybírá části naučených informací, aby vytvořila zdánlivě originální a unikátní odpověď ve formě textu, obrázku, videa, zvuku nebo celé hudební skladby. Zároveň platí, že čím více dat má umělá inteligence k dispozici, tím lépe funguje. A data začínají docházet.
Velké firmy se snaží získat další potravu pro své systémy umělé inteligence kombinací různých aktivit, které zahrnují nenápadné změny podmínek pro užívání jejich služeb, podlézání i vydírání. Se snahou získat data svých evropských uživatelů nyní narazil Facebook, problémy mají start-upy zaměřené na hudbu a peníze mohou pomoci Googlu, aby se naučil zpívat a hrát.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist