Klimaticky neutrální, rozložitelné v přírodě, méně znečišťující životní prostředí. Při propagaci kosmetiky či potravin se tato a další hesla evokující přírodní původ produktů objevují stále častěji. Ať už na obalech, nebo v reklamních sloganech. Podle vlád členských států Evropské unie včetně té české jde ale často o klamání spotřebitelů. A právě proto teď vznikají pravidla, jež by používání těchto „zelených“ prohlášení omezila a zavedla přísné pokuty v případě porušení.
Co se dočtete dál
- Pod jakou podmínkou budou moci firmy dále využívat „zelená“ označení produktů?
- Jaké budou firmám hrozit v případě nedodržení sankce?
- Jak je to s označením „netoxické“ nebo „netestováno na zvířatech“?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.