Uprostřed prázdnin TOP 09 vyrukovala na sociálních sítích s kampaní, nad níž – nejen – její koaliční partneři kroutí hlavami. Šéfka strany Markéta Pekarová Adamová na vizuálu s přísným výrazem ukazuje prstem do objektivu podobně, jako to během první a druhé světové války dělal na slavném agitačním plakátu americký strýček Sam. Předsedkyně TOP 09 zde však namísto náboru rekrutů oznamuje, že strana chce zdanit tiché víno.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč TOP 09 rozjela kampaň na téma, ohledně něhož v koalici není shoda?
  • Jak na kampaň reagují koaliční partneři?
  • Co jim kampaň připomněla?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.