Uprostřed prázdnin TOP 09 vyrukovala na sociálních sítích s kampaní, nad níž – nejen – její koaliční partneři kroutí hlavami. Šéfka strany Markéta Pekarová Adamová na vizuálu s přísným výrazem ukazuje prstem do objektivu podobně, jako to během první a druhé světové války dělal na slavném agitačním plakátu americký strýček Sam. Předsedkyně TOP 09 zde však namísto náboru rekrutů oznamuje, že strana chce zdanit tiché víno.
Co se dočtete dál
- Proč TOP 09 rozjela kampaň na téma, ohledně něhož v koalici není shoda?
- Jak na kampaň reagují koaliční partneři?
- Co jim kampaň připomněla?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.