V Číně stojí méně než 300 tisíc, v Česku si na něj připravte dvojnásobek. Přesto se BYD Seagull řadí k nejlevnějším elektromobilům na trhu. Za 659 tisíc korun ho překonávají jen Dacia Spring, Citroën ë-C3 a další Číňan Dongfeng Box. Všechno jsou to auta podobného zaměření, jejich revírem budou městské uličky, na dálnici se budou vyloženě trápit.

Redakce HN dostala možnost otestovat na českých silnicích BYD Seagull, který přímo z Číny dováží společnost Cario. Nabídka je jednoduchá, jinou než větší LFP baterku s 38,8 kWh, kterou si BYD vyrábí sám a měla by vydržet 10 tisíc nabíjecích cyklů bez degradace pod 80 procent, a nejvyšší výbavu nekoupíte. Na domácím trhu se Seagull nabízí ještě s menším akumulátorem s kapacitou 30,08 kWh. Jenže rozdíl v cenách by byl tak malý, že se zkrátka varianta s kratším dojezdem dovážet nevyplatí.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaký dojezd uvádí výrobce a jaký je skutečný.
  • Jak si auto vedlo ve městě a jak na dálnici.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se