V Česku nastává doba, kdy firmám a podnikatelům končí několikaleté operativní leasingy na elektroauta, která automobilky vyrobily v letech 2020 až 2022. Mohlo by se proto zdát, že na trh s použitými vozy se brzy dostane první generace elektroaut s kapacitnějšími bateriemi a delšími dojezdy na jedno nabití, než mají v současnosti v bazarech nabízené Nissany Leaf nebo BMW i3. Opak je však pravdou.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaká elektroauta se slušnými parametry do bazarů přijdou a kdy.
  • Proč jich nebude takové množství.
  • Jaká elektroauta se nyní dají pořídit.
  • Jaká je aktuálně poptávka po ojetých elektroautech.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.