Češi mají rádi slevy a obchodníci s levným oblečením a domácími potřebami jim jdou naproti a neustále rozšiřují svou prodejní síť. Za posledních 14 měsíců vzrostl počet prodejen diskontních nepotravinářských řetězců o 13 procent na 709. Ukazují to data společností NIQ/GfK, jež mají HN k dispozici.

„V krátkodobé budoucnosti nic nenasvědčuje tomu, že by expanze tohoto typu řetězců měla výrazněji ochabovat a počet prodejen bude pravděpodobně narůstat obdobným tempem i v dalších letech,“ komentoval František Diviš, senior consultant ve skupině NIQ/GfK.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak si stojí jednotlivé diskonty podle počtu prodejen.
  • Které značky míří na český trh.
  • Proč chodí diskonty více do obchodních center.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.