Pokud jde o nakupování ve slevě, Češi nemají široko daleko konkurenci. Téměř 66 procent tržeb v obchodech s potravinami a drogeriích bylo vloni podpořeno slevovou akcí (promocí). Ukazují to nejnovější data analytické společnosti NIQ, jež porovnávala chování spotřebitelů ve dvacítce evropských zemí. Druzí největší lovci slev jsou na Slovensku, kde jde na účet akcí 47 procent tržeb. Oproti tomu třeba v Německu je to 25 procent.
Co se dočtete dál
- Co všechno kupují Češi v akcích a proč?
- Jak se zvětšil jejich nákupní koš?
- Kolik přibylo prodejen diskontních řetězců?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.