Na trhu se příliš dlouho neohřál. Nový koncept nabízející několik známých módních značek měl od začátku roku oživit síť prodejen v oblíbených obchodních centrech. Po několika měsících ale tyto provozovny končí a mateřská firma posílá samu sebe do insolvence. Dohnaly ji zvýšené náklady, ochlazená poptávka i krach globální značky.

Výloze obchodu v rohu prvního podlaží nákupního centra Palladium v centru Prahy, v sousedství populární polské módní značky Mohito, stále ještě dominují červené tabule s nápisem „Vše za polovinu“, které připomínají nedávný výprodej. Nyní je ale vchod do potemnělého krámu zastavěný nábytkem, stejně jako další části výlohy. Obchod tento týden ještě neotevřel a také už neotevře.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Co za řetězec krachuje.
  • Co mu zlomilo vaz.
  • Kolik dluží a kolik lidí zaměstnává.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.