Na trhu se příliš dlouho neohřál. Nový koncept nabízející několik známých módních značek měl od začátku roku oživit síť prodejen v oblíbených obchodních centrech. Po několika měsících ale tyto provozovny končí a mateřská firma posílá samu sebe do insolvence. Dohnaly ji zvýšené náklady, ochlazená poptávka i krach globální značky.
Výloze obchodu v rohu prvního podlaží nákupního centra Palladium v centru Prahy, v sousedství populární polské módní značky Mohito, stále ještě dominují červené tabule s nápisem „Vše za polovinu“, které připomínají nedávný výprodej. Nyní je ale vchod do potemnělého krámu zastavěný nábytkem, stejně jako další části výlohy. Obchod tento týden ještě neotevřel a také už neotevře.
Co se dočtete dál
- Co za řetězec krachuje.
- Co mu zlomilo vaz.
- Kolik dluží a kolik lidí zaměstnává.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.