Evropské automobilové koncerny jsou v problémech. Hodně je slyšet o potížích v německém Volkswagenu, který plánuje škrty v miliardách eur a kvůli nízké poptávce zvažuje uzavření některých svých domácích závodů. Ani Stellantis, druhý největší automobilový hráč z Evropy, ale není v nejlepší kondici. I on musí výrazně šetřit. Poptávka po jeho autech klesá, akcie se mu od začátku roku propadly o více než 40 procent a pozice dřívější hvězdy evropského autoprůmyslu a současného šéfa skupiny Carlose Tavarese zhasla. Zasáhla správní rada a v pátek oznámila, že mu neprodlouží smlouvu.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak to vidí akcionáři.
  • Co bude se Stellantisem dál.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.