Najít v obchodních centrech volné místo pro provozovnu rychlého občerstvení je prakticky nemožné. Vedle hlavních amerických řetězců se na českém trhu v posledních měsících začínají prosazovat i další hráči ze zahraničí a sílí i česká stopa.
Z koronavirové pandemie a energetické krize vyšel obor silnější a nabral novou dynamiku. Ročně přibývají desítky nových restaurací, roste průměrná útrata a ukazuje se, že Češi mají, co se týká rychle servírovaných hamburgerů, kuřecích křidýlek či wrapů, velký apetit.
Co se dočtete dál
- Jak vypadá fastfoodový byznys v ČR.
- Proč Popeyes na Václaváku stále rostou tržby, ačkoli se tam už nestojí fronty.
- Jaké další řetězce by chtěly do Česka.
- Kolik u nás vydělávají McDonald’s či KFC.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.