Kvůli rozsáhlému přesunu lidí do online prostředí v době covidu české banky v posledních letech významně zrychlily svou digitalizaci. Klienti tak mohou většinu záležitostí vyřešit v mobilním či internetovém bankovnictví. Nyní se digitalizace v této oblasti dostala do další fáze. Tuzemští i evropští experti ji popisují jako přechod od kvantity ke kvalitě.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč banky dosud nedokážou lépe využívat klientská data, kterých mají k dispozici opravdu hodně?
  • Co brání tomu, aby byly hypotéky v Česku plně digitální?
  • Vrátí se bankám investice vložené do AI?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se