Sympatická žena špulí rty a dívá se do objektivu. Na co je to reklama? Na ni. Před sebou drží keramickou misku s částečně spotřebovanou čtvrtkou másla a sděluje, že je drahé.
Jana Maláčová se po vítězství na sjezdu SOCDEM zařadila mezi předsedy a předsedkyně stran, kteří hrají na vztek části veřejnosti. A na vědomí, že většina voličů ignoruje fakta a jede na vlně emocí.
Co se dočtete dál
- Proč se Jana Maláčová rozhodla komentovat rostoucí ceny másla?
- Proč nekritizuje Andreje Babiše?
- Může Maláčová uspět se svým marketingem pro naštvané voliče?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.