Sympatická žena špulí rty a dívá se do objektivu. Na co je to reklama? Na ni. Před sebou drží keramickou misku s částečně spotřebovanou čtvrtkou másla a sděluje, že je drahé.

Jana Maláčová se po vítězství na sjezdu SOCDEM zařadila mezi předsedy a předsedkyně stran, kteří hrají na vztek části veřejnosti. A na vědomí, že většina voličů ignoruje fakta a jede na vlně emocí.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč se Jana Maláčová rozhodla komentovat rostoucí ceny másla?
  • Proč nekritizuje Andreje Babiše?
  • Může Maláčová uspět se svým marketingem pro naštvané voliče?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.