Extrémní vedra mění tradiční dovolenkové cíle a stejně tak se mění i samotné požadavky turistů. Česko na to chce reagovat a hledá způsoby, jak se nově bude zahraničním zájemcům nabízet. „Budeme prodávat to samé, jen z jiného úhlu pohledu. Česko má výhodu a zároveň i nevýhodu, že má vlastně všechno,“ říká ředitel agentury CzechTourism František Reismüller. V čele instituce, která má lákat turisty do Česka, je od loňského listopadu. A v rozhovoru s HN popisuje, proč některé lukrativní trhy Česku stále unikají, ale i to, jak chybějící data komplikují marketingové strategie.
Co se dočtete dál
- Co chce František Reismüller v CzechTourismu prosadit.
- Jak Česko pracuje se svou značkou a jakou image chce mít.
- Kolik peněz se do toho investuje.
- O jakých přímých linkách na Ruzyni se jedná.
- Jak by Česku prospělo uspořádání části závodu Tour de France.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.