Tomáš Čupr si na svoje jméno opět jde pro peníze. Po dvou úspěšných dluhopisových emisích, o něž byl mezi investory velký zájem, spouští třetí – opět je zajištěna jeho podílem v online supermarketu Rohlík a opět bude dvakrát ročně vyplácet kupony, tentokrát má ovšem ještě jednu vábničku navíc.
Co se dočtete dál
- Jak vypadá nová dluhopisová emise Tomáše Čupra.
- Co přinese nový investiční fond, který zakládá s J&T.
- Jak vypadá „sladký bonus“, na který investory také láká.
- Co Čupr říká o spolupráci s Amazonem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.