Po tančící exministryni financí Aleně Schillerové na TikToku má hnutí ANO novou strategii, jak k sobě přilákat mladé voliče. Nasadilo trojici svých převážně mladých lidí, kteří tvoří na sociálních sítích videa s tématy, jimiž chtějí zaujmout cílovou skupinu a zároveň zkritizovat současnou vládu. Jednou z nových tváří je i nový „Marek Prchal“.

Zbývá vám ještě 95 % článku

Co se dočtete dál

  • Kdo jsou tři tváře ANO, na které vsadilo hnutí na sítích.
  • Jaký je obsah jejich videí.
  • Na koho cílí.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.