Až doposud politický TikTok v Česku ovládala trojice politiků ANO – Andrej Babiš, Alena Schillerová a Karel Havlíček. Teď se jim snaží konkurovat premiér Petr Fiala (ODS), který se chce přiblížit mladší generaci. Za deset dní na čínské sociální síti publikoval šest videí, v nichž mimo jiné říká, že je fanouškem fotbalové Zbrojovky Brno nebo že by si Češi jako národ měli víc věřit. Videa od lídra vládní koalice Spolu ale podle marketingových expertů žádným trhákem nejsou. Co víc, ani se podle nich na TikTok nehodí.
Co se dočtete dál
- Proč odborníci kritizují počínání premiéra Petra Fialy na TikToku?
- Co by měl Fiala zlepšit?
- Přinese Fialovi snaha o odlehčenější vystupování na sociálních sítích voliče?
- Proč si pochvalu za svoje vystupování na TikToku nezaslouží ani bývalý šéf KDU-ČSL Marian Jurečka?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.