Na českém trhu cestovního ruchu, jemuž vévodí kanceláře Fischer, Exim Tours, Blue Style nebo Čedok, výrazně zesílí konkurence. Chystá zde expanzi německá nadnárodní skupina TUI, největší společnost zabývající se prodejem a zprostředkováním dovolených na světě. Marcin Dymnicki, generální ředitel TUI pro Polsko a Česko, v rozhovoru pro HN uvádí, že firma chce koncem příštího roku zdvojnásobit počet českých klientů na sto tisíc a zároveň zde mít otevřených deset fyzických poboček.

„V byznyse cestovních kanceláří je klíčová velikost. Chceme být velkým hráčem a do pěti let být v top trojce na trhu. Kdybychom takové ambice neměli, nedával by pro nás vstup na český trh smysl, nebudeme dělat niche byznys. Otázkou jen zůstává, za jak dlouho se nám to povede,“ říká polský manažer.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Co vše plánuje polská TUI v Česku.
  • Kolik chce v zemi celkově otevřít poboček a kde.
  • Čím chce v Česku konkurovat svým největším rivalům, jako jsou Fischer, Exim Tours, Blue Style a Čedok.
  • Jak velká je skupina TUI a jaké tržby a zisk EBITDA celosvětově zaznamenala za letošní tři kvartály.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se