Zájem Čechů o dovolené u moře i na horách je tak velký, že část předních cestovních kanceláří v zemi vloni zažila hospodářsky nejúspěšnějších dvanáct měsíců v historii. Po zhruba rok a půl trvajícím ekonomickém útlumu, způsobeném zejména vysokou inflací, se mohou zdát tyto útraty za zájezdy trochu překvapivé. Šéfové největších CK v zemi se však shodují, že lidé si raději nakoupí levnější oblečení či potraviny, než aby oželeli týden s blízkými na dovolené.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak narostly tržby a čistý zisk největším cestovkám v Česku.
  • Co růst zájmu o dovolené podporuje a jak se do něj propsala loňská pádivá inflace.
  • Co cestovky očekávají letos.
  • Kam Češi jezdí s cestovkami nejčastěji a kdo jsou jejich typičtí klienti.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.