Zájem Čechů o dovolené u moře i na horách je tak velký, že část předních cestovních kanceláří v zemi vloni zažila hospodářsky nejúspěšnějších dvanáct měsíců v historii. Po zhruba rok a půl trvajícím ekonomickém útlumu, způsobeném zejména vysokou inflací, se mohou zdát tyto útraty za zájezdy trochu překvapivé. Šéfové největších CK v zemi se však shodují, že lidé si raději nakoupí levnější oblečení či potraviny, než aby oželeli týden s blízkými na dovolené.
Co se dočtete dál
- Jak narostly tržby a čistý zisk největším cestovkám v Česku.
- Co růst zájmu o dovolené podporuje a jak se do něj propsala loňská pádivá inflace.
- Co cestovky očekávají letos.
- Kam Češi jezdí s cestovkami nejčastěji a kdo jsou jejich typičtí klienti.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist