Jedna z největších cestovních kanceláří na světě, německá TUI Group, významně rozšiřuje své aktivity v Česku. Z pražského letiště Václava Havla vypraví mnohem více charterových spojů do nejoblíbenějších letních destinací. Dále rozšíří svou nabídku zájezdů, které zde prodávají cestovní agentury, a v zemi také otevře kamenné prodejny. Cíl je jasný: konkurovat zdejším největším cestovkám a usadit se pevně na trhu, který se po covidových patáliích opět naplno rozhýbal.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.