Turistka se rozhodla na video zachytit moment ze své návštěvy Prahy. Ona a další lidé v záběru jsou uprostřed Vltavy na šlapadlech a snaží se bojovat s vlnami a zvedajícím se větrem před přicházející bouřkou. Nevypadá to jako ideální turistický zážitek. „Dovolené s Jet2 se nic nevyrovná!“ zní pak v pozadí videa uživatelky slogan největší britské cestovní kanceláře Jet2 z její loňské oficiální reklamy. Právě jeho propojení se záznamy nepříjemných cestovatelských zážitků se v posledních týdnech stalo hitem na sociálních sítích. A k firmě přitáhlo pozornost milionů lidí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.