Všichni ten obrázek velmi dobře známe. Přeplněná parkoviště, nákupní košíky narvané k prasknutí a v předvánočním období leckde i dlouhé fronty. A nejen na sociálních sítích reakce na první pohled s logickým závěrem – máme se jako v bavlnce, náš blahobyt evidentně roste, a neustálé stesky lidí proto nedávají žádný smysl.
Je to tak? Nepodléháme spíš rok co rok tzv. klamu přeživších?
Co se dočtete dál
- Jaké jsou skutečné úspory českých domácností?
- Proč nestačí spoléhat na dojem z přeplněných nákupních center?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.