Občanští demokraté umístili před pár dny na sociální sítě novou verzi vizuálů, z nichž premiér Petr Fiala v bílé košili a s lehce potutelným úsměvem oznamuje, čím jeho vláda přispěla k lepšímu životu v Česku. Tentokrát jde o dostupnější nájemní bydlení.

„(Vláda dává) sedm miliard na podporu dostupného nájemního bydlení. Stát, obce nebo soukromý sektor postaví dva tisíce nových bytů do roku 2026,“ sděluje Fiala k materiálům, kterým vedle Fialova portrétu dominují hesla „Zásadní krok“ a „Přelom je tu“. Ve volebním roce jde podle odborníků o ukázkový příklad nezvládnuté politické komunikace, kterou vláda nahrává opozici.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč ODS vyrukovala s kampaní, v níž se chválí za to, že zajistila dostupnější bydlení?
  • Co se odborníkům na kampani nezamlouvá?
  • Kdo kampaň ODS dělal?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.