Občanští demokraté umístili před pár dny na sociální sítě novou verzi vizuálů, z nichž premiér Petr Fiala v bílé košili a s lehce potutelným úsměvem oznamuje, čím jeho vláda přispěla k lepšímu životu v Česku. Tentokrát jde o dostupnější nájemní bydlení.
„(Vláda dává) sedm miliard na podporu dostupného nájemního bydlení. Stát, obce nebo soukromý sektor postaví dva tisíce nových bytů do roku 2026,“ sděluje Fiala k materiálům, kterým vedle Fialova portrétu dominují hesla „Zásadní krok“ a „Přelom je tu“. Ve volebním roce jde podle odborníků o ukázkový příklad nezvládnuté politické komunikace, kterou vláda nahrává opozici.
Co se dočtete dál
- Proč ODS vyrukovala s kampaní, v níž se chválí za to, že zajistila dostupnější bydlení?
- Co se odborníkům na kampani nezamlouvá?
- Kdo kampaň ODS dělal?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.