Alex Ilyash ukázal při covidu mimořádnou byznysovou odolnost. Jeho společnost DaVinci, která organizovala hromadné zájezdy, dopady koronavirové pandemie poslaly ke dnu. Když turismus spadl na nulu, rozjel rychle další start-up Choice, s nímž vsadil na digitalizaci oboru, který za covidu také procházel velkými změnami – gastronomii.
Povedlo se, nápad se uchytil a dnes má na trhu silné postavení. Pro 25 tisíc restaurací v Česku a dalších šest zemí poskytují komplexní softwarové řešení pro automatizaci procesů, s nimiž se v restauracích setkává zákazník: webové stránky, rezervační systém, QR menu, rozvoz jídel či integrace na agregátory typu Wolt, Foodora a Bolt Food. Na pozadí pak zajišťuje další důležité provozní prvky, například sjednocuje zákazníky do jedné databáze a poskytuje klíčové údaje, třeba jak často zákazník chodí a kolik utrácí.
Co se dočtete dál
- Jak se podnik Alexe Ilyashe vyšvihl z covidové krize.
- Jaké má dnes start-up Choice postavení na českém gastronomickém trhu a záměry v oblasti expanze.
- Co všechno Choice nabízí restauracím.
- Jaké jsou jeho ambice pro příští roky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.