Na českém hotelovém trhu je nadále velmi živo. Poté co změnily vlastníka tuzemské hotely Hilton a Four Seasons a na prodej je řada dalších jako pražský Mandarin Oriental a Imperial, se hledá nový vlastník i pro další významné podniky.

Doba na prodej je příznivá: investice do hotelů v Praze i dalších turisticky atraktivních tuzemských městech zažívají boom. Souvisí to s oživením turistického ruchu v celém Česku, ochlazeného po pandemii koronaviru. Podle Českého statistického úřadu se u nás loni ubytovalo necelých 23 milionů turistů, meziročně o 3,8 procenta více. Největší část z toho připadá na Prahu, přes osm milionů hostů. Poprvé tak jejich počet překonal předcovidový rok 2019.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se českému hotelovému trhu daří v době po pandemii.
  • Které hotely se nyní prodávají a proč jsou atraktivní.
  • Jakou cenovku nastavili majitelé pro zmíněné hotely.
  • Kdo je jejich současný majitel, barvitý podnikatel Vlastimil Dvořák.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.