Airbnb se po pandemii a zpřísnění regulací ze strany měst rozhodlo rozšířit nabídku. Nově chce zprostředkovávat služby a zážitky, například vaření s michelinským šéfkuchařem nebo setkání s celebritami.
„Skvělý výlet není jen o tom, kde bydlíte,“ říká CEO a spoluzakladatel americké platformy Brian Chesky. Službu, která od svého vzniku v roce 2008 ubytovala více než dvě miliardy hostů po celém světě, se proto rozhodl proměnit v něco, co se nápadně podobá klasické sociální síti.
Co se dočtete dál
- Jaké služby Airbnb nově nabízí a kolik budou stát.
- Proč chce Airbnb konkurovat sociálním sítím i hotelům.
- Jak se firma proměnila po pandemii a proč cílí mimo cestovatele.
- Co Airbnb chystá v oblasti ověřování identity a jak tím mění trh služeb.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.