Airbnb se po pandemii a zpřísnění regulací ze strany měst rozhodlo rozšířit nabídku. Nově chce zprostředkovávat služby a zážitky, například vaření s michelinským šéfkuchařem nebo setkání s celebritami.

„Skvělý výlet není jen o tom, kde bydlíte,“ říká CEO a spoluzakladatel americké platformy Brian Chesky. Službu, která od svého vzniku v roce 2008 ubytovala více než dvě miliardy hostů po celém světě, se proto rozhodl proměnit v něco, co se nápadně podobá klasické sociální síti.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaké služby Airbnb nově nabízí a kolik budou stát.
  • Proč chce Airbnb konkurovat sociálním sítím i hotelům.
  • Jak se firma proměnila po pandemii a proč cílí mimo cestovatele.
  • Co Airbnb chystá v oblasti ověřování identity a jak tím mění trh služeb.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.