Operátor Tesco Mobile chce v Česku proměnit způsob, jak lidé vnímají předplacené telefonní karty. Nejen jako nástroj pro dobíjení kreditu, ale jako součást širšího ekosystému, kde se mobilní služby propojují s věrnostním programem, nákupy v supermarketu a digitálními nástroji. Virtuální operátor, za nímž stojí britský maloobchodní gigant Tesco, staví nový byznys na jednoduchém principu: spojit data z pokladny s daty z mobilu. Výsledkem má být aplikace, která zvládne jak tarif, tak slevu na máslo.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč chce Tesco Mobile změnit obraz předplacenky jako „tarifu pro chudé“.
  • Jak funguje nový model předplatného bez závazku a co nabízí v aplikaci.
  • Co si Tesco myslí o expanzi Revolutu mezi mobilní operátory.
  • Proč zůstává věrné čtyřem trhům.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.