Operátor Tesco Mobile chce v Česku proměnit způsob, jak lidé vnímají předplacené telefonní karty. Nejen jako nástroj pro dobíjení kreditu, ale jako součást širšího ekosystému, kde se mobilní služby propojují s věrnostním programem, nákupy v supermarketu a digitálními nástroji. Virtuální operátor, za nímž stojí britský maloobchodní gigant Tesco, staví nový byznys na jednoduchém principu: spojit data z pokladny s daty z mobilu. Výsledkem má být aplikace, která zvládne jak tarif, tak slevu na máslo.
Co se dočtete dál
- Proč chce Tesco Mobile změnit obraz předplacenky jako „tarifu pro chudé“.
- Jak funguje nový model předplatného bez závazku a co nabízí v aplikaci.
- Co si Tesco myslí o expanzi Revolutu mezi mobilní operátory.
- Proč zůstává věrné čtyřem trhům.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.