Zisky tří největších německých výrobců aut – Volkswagenu (VW), BMW i Mercedesu-Benz – v poslední době stále klesají. Padá jim i provozní marže. Jedním z hlavních cílů německých manažerů je přitom vytáhnout rabat co nejvýše. To se však nedaří. Jedním z důvodů je i to, kdo jejich vozy kupuje a za kolik. Některé značky totiž čím dál více prodávají auta s nižším ziskem, ačkoliv vozy ceníkově stále zdražují. Jak je to možné?
Co se dočtete dál
- V čem je problém některých německých automobilek.
- Jak z toho ven.
- Jak klesají marže německým firmám.
- O co se německý autoprůmysl snaží.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.