Zisky tří největších německých výrobců aut – Volkswagenu (VW), BMW i Mercedesu-Benz – v poslední době stále klesají. Padá jim i provozní marže. Jedním z hlavních cílů německých manažerů je přitom vytáhnout rabat co nejvýše. To se však nedaří. Jedním z důvodů je i to, kdo jejich vozy kupuje a za kolik. Některé značky totiž čím dál více prodávají auta s nižším ziskem, ačkoliv vozy ceníkově stále zdražují. Jak je to možné?

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • V čem je problém některých německých automobilek.
  • Jak z toho ven.
  • Jak klesají marže německým firmám.
  • O co se německý autoprůmysl snaží.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.