Špatné zprávy cestují rychleji než dobré. Studie MIT ukazuje, že: falešné zprávy se šíří až šestkrát rychleji než pravdivé. Studie z Japonska potvrzuje, že negativní informace se šíří rychleji než pozitivní už u sedmiletých dětí.
Dobro a zlo. Tito dva odvěcí konkurenti. Jistě není snadné určit přesnou hranici, každý ale pozná rozdíl mezi dnem a nocí – nikdo ovšem neumí přesně na vteřinu říct, kdy den začíná a noc končí. To neznamená, že den a noc, světlo a tma, dobro a zlo neexistují. Dobro a zlo, stejně jako světlo a tma, jsou velice užitečné – a dokonce základní – kategorie. A zejména v ekonomii. V ekonomii života i podniku. U osob fyzických i těch virtuálních, právnických.
Co se dočtete dál
- Jak se šíří falešné zprávy v porovnání s pravdivými.
- Jak ovlivňuje marketing dobro a zlo.
- Jaký je dlouhodobý dopad cynismu na ekonomiku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.