Špatné zprávy cestují rychleji než dobré. Studie MIT ukazuje, že: falešné zprávy se šíří až šestkrát rychleji než pravdivé. Studie z Japonska potvrzuje, že negativní informace se šíří rychleji než pozitivní už u sedmiletých dětí.

Dobro a zlo. Tito dva odvěcí konkurenti. Jistě není snadné určit přesnou hranici, každý ale pozná rozdíl mezi dnem a nocí – nikdo ovšem neumí přesně na vteřinu říct, kdy den začíná a noc končí. To neznamená, že den a noc, světlo a tma, dobro a zlo neexistují. Dobro a zlo, stejně jako světlo a tma, jsou velice užitečné – a dokonce základní – kategorie. A zejména v ekonomii. V ekonomii života i podniku. U osob fyzických i těch virtuálních, právnických.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se šíří falešné zprávy v porovnání s pravdivými.
  • Jak ovlivňuje marketing dobro a zlo.
  • Jaký je dlouhodobý dopad cynismu na ekonomiku.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.