Ta reklama má podobu krátkého videa. Ukazuje muže padajícího z letadla bez padáku, zatímco hlas vypravěče mu dává neobvyklé rady, jak se zachránit – například, že by se měl vyhnout dopadu do vody, protože při rychlosti přes 200 mil za hodinu má náraz stejný účinek jako dopad na beton. V závěru pak vypravěč navrhne alternativu: „The Original Tamale Company“. Z dramatické scény se v tu chvíli stává digitální reklama s ukázkami nabídky restaurace.

Spot vytvořený umělou inteligencí nasbíral na sociálních sítích během tří týdnů přes 22 milionů zhlédnutí a 1,2 milionu lajků. Něco takového ještě nedávno dokázaly jen velké marketingové agentury.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak bylo video vytvořeno pomocí umělé inteligence.
  • Jaký konkrétní dopad mělo virální video na počet sledujících a návštěvnost restaurace.
  • Jak Christian Ortega kombinuje vlastní nápady s výstupy generativní AI v marketingu.
  • Jaké nástroje umožnily malé firmě vytvořit profesionální obsah.
  • Co příběh znamená pro jiné malé podniky.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.