Zvykly si na své zaběhané postupy, obávají se velkých nákladů nebo jsou tak pohlcené svou činností, že na nic jiného nemají energii a čas. To jsou často důvody, proč mnohé malé a střední podniky v Česku pokulhávají v digitalizaci. „Firmy se často starají o svůj produkt a o svého zákazníka a mezitím si vyrábějí digitalizační dluh, který je časem začne brzdit,“ popsal běžnou praxi českých podniků lídr konzultační divize Projectman Jan Procházka, když ve studiu Hospodářských novin diskutoval s dalšími experty o digitální transformaci malých a středních firem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se