Knih o byznysu od úspěšných zakladatelů či manažerů je spoustu – jenže ve Spojených státech, tedy v americkém a často nepřenositelném kontextu. U nás byznysových knížek pohříchu najdete jen velmi málo, ačkoli by už bylo načase, aby se téměř 40 let po obnově kapitalismu v Česku začali ti nejúspěšnější o své know-how a zážitky dělit.
Pár vlaštovek tu bylo, ale bohužel nedopadly moc dobře. Knihu o sobě vydala internetová nákupní jednička Alza, ovšem autorské zpracování bylo žalostné a nahlédnutí do uvažování zakladatele a šéfa Aleše Zavorala prakticky chybělo.
E-commerce je špičková česká disciplína (i díky Alze), kde se obecně tajnůstkaří méně než v jiných odvětvích, takže nepřekvapí, že další pohled za byznysové kulisy přichází opět z této oblasti. A je to pohled manažerský, šéfovský.
Co se dočtete dál
- Co všechno Tomáš Braverman popisuje ve své knize.
- Jaké jsou její nejzajímavější pasáže.
- Kdo se z publikace nejvíce poučí a nejvíce si odnese.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.





