Sto padesát dva milionů korun. Takové odškodné chce firma B11 po společnosti Seznam.cz za to, že upozornila na klamavé praktiky BubbleStar CZ, jež prodávala čaje Bubble Tea. Reportér Jan Tuna v několika reportážích pořadu A dost!, vysílaném v roce 2016 na platformě Stream, poukázal na to, že ačkoliv firma tvrdí, že její nápoje jsou přírodní a bez umělých barviv a cukru, testy v akreditovaných laboratořích prokázaly pravý opak – koncentrace umělých barviv v nich byla velmi vysoká. Nápoje tak nejsou vhodné pro děti, byť právě na ně kampaň firmy mířila.

Perlivé čaje Bubble Tea se v Česku staly hitem v polovině minulého desetiletí. Jako první se objevily už v 80. letech na Tchaj-wanu. Prodávají se hlavně v obchodních centrech a kupující si mohou vybrat z mnoha ochucujících ingrediencí. Součástí jsou i žvýkací tapiokové kuličky.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se