Francouz Didier Pfleger řídí plzeňskou Škoda Group něco přes rok. Když v únoru 2022 nastupoval, dostal od vlastníka, jímž je finanční skupina PPF, jasné zadání. Připravit výrobce dopravních prostředků na větší expanzi na zahraničních trzích a stabilizovat množství zakázek tak, aby byl byznys Škodovky v tvrdě konkurenčním prostředí ziskovější. Kromě západní Evropy, kde má úspěchy v Itálii, usiluje firma nově o zakázky v Egyptě nebo Izraeli a může vyrábět v Kazachstánu. Ambice už má ale „jen“ v dopravních prostředcích pro města a meziměstské vlaky. Výroba lokomotiv „pro podnik velikosti Škody nedává smysl,“ řekl Pfleger v rozhovoru pro Hospodářské noviny.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se