Když se přesně před rokem Jiří Šmejc stal šéfem PPF, bylo to právě v době, kdy největší česká soukromá firma stála před řadou těžkých rozhodnutí. Splátkový byznys, který provozovala v Číně, Indii a dalších zemích pod značkou Home Credit, se těžce vzpamatovával ze ztrát po pandemii. A z Ruska bylo třeba odejít kvůli sankcím a válce na Ukrajině. Také už nějaký čas chyběl zakladatel Petr Kellner, který tragicky zemřel při havárii vrtulníku na Aljašce. Šmejcův úkol byl dokončit strategii, vytyčenou ještě za Kellnerova života, tedy Home Credit zmenšit, po částech prodat a přemístit investice na stabilnější trhy.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se