Velké technologické firmy řeší, jak dostat lidi zpět do kanceláře. Giganty ze Silicon Valley během koronavirové pandemie navykly zaměstnance na práci z domova a často ji prezentovaly jako firemní benefit. Teď mají problém je aspoň na pár dní v týdnu nalákat zpět – a zkoušejí to po dobrém i po zlém.

Společnosti jako Google, Microsoft, Zoom, Twitter nebo Amazon začaly ve velkém používat takzvaný hybridní pracovní týden, většinou ve formátu „tři dny v kanceláři, dva dny doma“. Zavedl ho i Apple a vytrval, ačkoli se proti němu část zaměstnanců bouřila. V petici, z níž citoval server Business Insider, napsali, že „skvělá práce se dá dělat i z domova“. Na to Tim Cook, šéf Applu, opáčil, že návrat do kanceláří má „obnovit sílu osobní spolupráce“.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.